یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تصاویر /مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی در مشهد

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی گفت: مسابقات قرآنی تنها رقابت قرآنی نبود بلکه نشان دهنده عشق و علاقه قلبی شرکت کنندگان نسبت به قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، غلامرضا قنبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، امروز ۲۰ مهرماه در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله با تأسی به اهل بیت(ع) زندگی قرآنی داشت و امروز نیز همه باید در مسیر انقلاب اسلامی و قرآن کریم حرکت کنیم.

حجت الاسلام علی اصغر لطفی مقدم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه این مراسم تنها رقابت قرآنی نبود بلکه نشان دهنده عشق و علاقه قلبی شرکت کنندگان نسبت به قرآن کریم بود، ابراز کرد: حافظان و قاریان، امید حال و آینده انقلاب اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی معاون فرهنگی و امور جهادی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی هم با اشاره به شرکت ۴ هزار نفر در مرحله مقدماتی، ادامه داد: در مرحله ملی و پایانی این مسابقات ۱۵۰ نفر از سراسر کشور انتخاب شدند و روز گذشته با حضور داوران ملی و بین المللی قران کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: این مسابقات مقدمه‌ای برای ورود جهاد کشاورزی به عرصه قرآن است و پایانی نخواهد داشت، بلکه توسعه فعالیت‌های قرآنی از اهداف جهاد کشاورزی است، همچنین توسعه محافل قرآنی در این نهاد از دیگر اهداف این مسابقات است.

در پایان این مراسم از ۴۵ برگزیده سی ویکمین دوره مسابقات قرآن کریم جهاد کشاورزی تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha